dijous, 4 de desembre del 2008

ESPECTACLE 3G

3G és l'últim espectacle de Fadunito.Com que es va estrenar la passada fira de teatre de Tàrrega. Es pot representar al carrer o en un teatre. Un espectacle multigeneracional que narra la vida escolar de tres generacions ben diferenciades del nostre país: els anys 50, els '80 i l'època actual.

3G es el último espectáculo de Fadunito.Com que se estrenó la passada Fira de Teatre de Tàrrega. Se puede representar en teatros o en la calle. Un espectáculo multigeneracional qu enarra la vida escolar de tres generaciones de nuestro país con sus características diferenciadas: los años 50, los '80 y la época actual.

3G VERSIÓ CARRER: ITINERANT/PLAÇA

3G VERSIÓ SALA / TEATRE

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei que guai, de tant en tant entro a la vostra pàgina web, i heu tingut un bon detall, ara també hi puc participar, ja us aniré dient cosses.

Loli

FADUNITO.COM ha dit...

hola Loli,
Ens alegrem que ens segueixis.
La teva ha estat la primera aportació al nostre blog i esperem que no sigui l'última!
Salut!

Anònim ha dit...

El que més m'agrada es quan sona la cançó de l'inspector Gadjet.!
Els actors i actrius són molt bons és nota que porten una vida i una dieta molt equilibrada a base de fruiteta, pel meu gust haurien de menjar més cigrons pq porten molt de calçi,i els pot ajudar a tenir forçes per anar amb allò, com és diu les xancles aquelles tan altes que porten...(és que jo abans era dietista, per això us dóno uns consellets útils) en fin...pilarín... Per cert, us vaig venir a veure al vendrell, però no em vau regalar les ulleres de 3d?

Chaito